بهترين يادگاري براي دانش آموزانم!!!!!!

فرهنگی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
سلام علی آل یس سلامی چو بوی خوش آشنایی به وبلاگ صبح امیدخوش آمديد
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



مفيد ترين مطلب را انتخاب كنيد.

بهترين يادگاري براي دانش آموزانم!!!!!!
نویسنده : خدیجه
تاریخ : پنج شنبه 22 اسفند 1392

 

اسلام يعني تسليم شدن!
سرسپردن!
دل دادن!
از اين رو ابراهيم خليل يك مسلمان بود ! 
يك تسليم شده!!
نوح نبي نيز يك مسلمان بود!
يك سرسپرده ي مطلق !
 به كسي مي توان دل سپرد
و درمقابل  كسي مي توان به خاك افتاد
و تسليم كسي مي توان شد
كه مورد اعتماد باشد
اعتماد همان وبله قربان گو شدن همان !!!
اما آيا مي دانيد لازمه اعتماد چيست ؟!!!
آري !
لازمه اعتماد معرفت است!!
بهترين جمله يادگاري كه براي دانش آموزان عزيزم سالهاست ؛ نگاشته ام ؛  
اين است كه:
بكوش تا برترين گوهر هستي را بشناسي و آن را پاس بداري!!
گوهر معرفت !!!
 
آري بشناس 
خدا رابشناس تا دوستش بداري و به حكمتش دل ببندي و به رحمتش تكيه كني!
خدا رابشناس تا تسليمش شوي!!
بي چون وچرا!!!
خدا را بشناس كه گوهر شناخت ؛ دُرّ گران مايه محبت را به دنبال دارد 
محب هميشه مطيع محبوب است و
مطيع خدا؛ اين محبوب حقيقي ؛ هماره رستگار است 
پس: 
بشتاب به سوي رستگاري!!
اللهم عرفني نفسك 
تاج بخشيان

خواص مروارید

 

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
sajjad در تاریخ : 1392/12/23/5 - - گفته است :
به به آخه چطوری تعریف کنم با این مطالب زیبا چیزی نمونده که بگم خانم معلم مثل یک دریایی که که پر از محبته تقدیم شما :
پاسخ:خیلی ممنونم محبت رو از شما یاد گرفتم

/weblog/file/img/m.jpg
ثنــای دوست داشتنی در تاریخ : 1392/12/22/4 - - گفته است :
یاد تو شب و روز قرین دل ماست / سودای دلت گوشه نشین دل ماست / از حلقه ی بندگیت بیرون نرود / تا نقش حیات در نگین دل ماست....

/weblog/file/img/m.jpg
مهناز در تاریخ : 1392/12/22/4 - - گفته است :
به خدا شما دعوام هم نکنید من به حرفتون گوش میکنم نیاز به جذبه نیست!!!



متن کاملش رو هم زدم تو وبلاگم!!

بازم ممنونم
پاسخ:من ودعوا؟؟!! جذبه كه خوبه!! خواهش مي كنم

/weblog/file/img/m.jpg
مهناز در تاریخ : 1392/12/22/4 - - گفته است :
به خدا من بی گناهم

من همین یه تیکشو داشتم! این جوری بود!!



خیلی قشنگ بود!

الان هم تو دفترم مینویسمش! هم تو وبلاگم!



متــــــشــــــــــکــــــــ ــــر
پاسخ:جذبه رو داشتي؟؟!!! شعر مولانا بود متن كاملش خيلي قشنگه

/weblog/file/img/m.jpg
مهناز در تاریخ : 1392/12/22/4 - - گفته است :
الهی فداتون بشم

مرسی از تحریف تون!!!!!!!

زیبااست!!!



منم قول میدم امانت دار خوبی باشم



متشکر که .........



مهربون من
پاسخ:بازم قابل نداشت !!! اما اصل شعر همين بود گلم!!! برسرآتش تو سوختم ودود نكرد/آب برأتش تو ريختم وسود نكرد آزمودم دل خود را به هزاران شيوه/ هيچ چيزش به جز از وصل تو خشنود نكرد!!! راستشو بگو حالا من تحريف كردم يا شما؟؟!!!

/weblog/file/img/m.jpg
مهناز در تاریخ : 1392/12/22/4 - - گفته است :
سلام معلم مهربونم

حرف فاطمه خانم کاملا درسته!

چرا تو پاسخش از جمله و کلمه هایی که میدونید من ناراحت میشم استفاده کردید؟؟؟!!!

شما اگه خدا رو نشناختید، چه طوری به ما درس خدا شناسی میدید؟؟؟!!!

چرا حرفاتون انقدر تاثیر گذار و دلنشینه؟؟!!

چرا با آرامشتون همه رو آروم میکنید؟؟!!

الان دوباره نگید من محبت دارم و مهربونم و به شما بیش از حد لطف دارم و.......

من هیچ وقت الکی از کسی تعریف نمیکنم!! درباره شما هم واقعیت رو گفتم! چیزی که واقعا هست!!! و خداقل من درکش کردم!

حالا میشه دیگه از این به بعد از این کلمه ها استفاده نکنید؟؟؟!!!!



دوستتون دارم
پاسخ:ممنونم گلم! چي بگم ديگه؟! به جز !!!!!!!!!!!

/weblog/file/img/m.jpg
مهناز در تاریخ : 1392/12/22/4 - - گفته است :
میگن

با هرکی دوست بشی

شکل و فرم همونو میگیری

حالا فکرشو بکن

وقتی با خدا دوست بشی

چه زیبا شکل میگیری



آزمودم دل خود را

به هزاران شیوه
هيچ چيزش به جز از وصل تو خشنود نكرد


در دلم مهر تو باشد دگرم هیچ مباد

دوجهان را چه کند گرتو کنی احسانش

آنکه دل پیش تو دارد چه غم از بود ونبود

وانکه ره سوی تو پوید چه غم از پایانش



متن زیبایی بود

متشکر بابت یادگاری زیباتون
پاسخ:ممنونم عزيزم قابل شما رو نداشت اميدوارم شما هم اين يادگاري رو براي بقيه به امانت نگهدارين!!

/weblog/file/img/m.jpg
Fateme. a در تاریخ : 1392/12/22/tajbakhshiyan1 - - گفته است :
میشه دانش آموز شمابود خدا رو نشناخت؟!؟!!!!!محاله!!!



ایشالله با کمک شما هممون به معرفت برسیم.



مرسییییییی بابت یادگاریه قشنگتون
پاسخ:ان شاالله خدا به من نالايق هم شايستگي شناخت بده ممنونم از لطفت قابل شما رو نداشت گلم!!


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان صبح امید و آدرس tagbakhshiyan1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 1220
:: کل نظرات : 3317

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 22

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 15
:: باردید دیروز : 34
:: بازدید هفته : 15
:: بازدید ماه : 6348
:: بازدید سال : 26018
:: بازدید کلی : 327724

RSS

Powered By
loxblog.Com